Jelenlegi hely

Fogyasztói magatartás világjárvány idején

Fogyasztói magatartás világjárvány idején

Lakberendezés: nagyobb érdeklődés az 55 év felettieknél, 140%-os emelkedés a kártyás fizetésekben

A Vivre forgalmi adatai fontos változásokat mutatnak a világjárvány kitörése utáni évben (2020. március – 2021. március) az előző év azonos időszakához képest. Ez a változás megfigyelhető volt a Vivre-vásárlók fogyasztói magatartásában mind a kilenc országban, ahol a vállalat jelen van.

2020 márciusa és 2021 áprilisa között a vállalat összesen 25%-os forgalomnövekedést regisztrált a platformjain az előző év ugyanezen időszakához képest. Az egyik legjelentősebb változás mégis az 55 év felettiek növekvő érdeklődése volt az online vásárlás iránt.

A 25–54 év közöttiek által lebonyolított tranzakciók az összes regisztrált rendelés körülbelül 69%-át jelentik a vizsgált időtartamban. Ettől függetlenül a legjelentősebb növekedés a tranzakciók számában a 18–24 és az 55–65 év közötti kategóriákban volt megfigyelhető.

A világjárvány elmúlt éve közelebb hozta a Vivre-vásárlókat a mobiltelefonokhoz is. A vizsgált időszak alatt a legmagasabb forgalomnövekedést mobiltelefonokon rögzítették, körülbelül 35%-ot. A Vivre platformjain eltöltött idő az asztali készülékeknél elenyésző mértékben növekedett, körülbelül 3%-kal.

Az elmúlt év felgyorsította az átállást a készpénzes fizetésről a bankkártyás fizetésre is. Míg a világjárvány előtti időszakot a készpénzes vásárlások jellemezték, a jelenlegi időszakot a biztonságos, főleg elektronikus fizetések dominálják.

Magyarországon a legnépszerűbb termékkategóriák az elmúlt évben a dekorációk, a konyhai kellékek és kiegészítők, valamint a szőnyegek voltak.

www.vivre.hu

A Vivre-ről

A Vivre Közép-Európa vezető online lakberendezési és dekorációs webáruháza. A 2012-ben, román vállalkozók által alapított vállalat kínálata 9 országban, Romániában, Bulgáriában, Magyarországon, Szlovákiában, Szlovéniában, Csehországban, Horvátországban, Lengyelországban és Görögországban érhető el. A kínálatot több mint 150 000 bútordarab, dekoráció, textília és kiegészítő építi fel, amelyeket 1000 márkától gyűjtött össze világszerte a vállalat a Vivre oldalára és az applikációra. A márka több ezer új terméket kínál mindennap azoknak, akik saját maguk tervezői szeretnének lenni.

További cikkek hasonló témában

Szaunaházak

A fa, mint ősidők óta egyik legtermészetesebb építőanyagunk, kezd...

Az oktatáson keresztül kell csökkenteni a szakember-hiányt

Az építőipar az elmúlt időszakban egyre...

Hozzászólások