Nem ilyen fogászati rendelőkhöz voltunk szokva a régmúlt időkből.
Feszülten vártunk órákon át egy fehér műbőrrel borított csőszéken hogy ki tudja mi történjen velünk majd a fogászati székben ha ránk kerül a sor.
Erről ma már szó sincs, időre jöhetünk, a várakozás perceit könnyen feledjük a szép környezetben. Halk jazz és klasszikus dallamok duruzsolnak a falakból, nyugtató-feledtető képekben gyönyörködhetünk amíg kényelembe helyeztük magunkat.
Egy fogászati rendelő is meghatározó a benne dolgozók munkáját illetően.
Nem lehet minőségi munkát végezni egy lerobbant, elavult bútorokkal berendezett rendelőben. A páciensek a kiváló fogászati beavatkozások mellé elvárják az eleganciát és minőséget a rendelők megjelenésében is.
Bizony kimondhatjuk nyugodtan hogy az első benyomás itt is a megrendelők számát befolyásolja. A nem olcsó dentál-kezelések mellé igényes rendelő dukál.
A fogászati rendelők ma már nemcsak a szolgáltatások leírásával és néhány ragyogó mosollyal hirdetik szolgáltatásaikat hanem az igényességükről tanuskodó rendelők fotóival is és mindannyian szívesebben megyünk a kedvenc fogorvosunkhoz ha egy gyönyörű, otthonosan barátságos rendelőben fogad bennünket.
Ebben a rendelőben a felhasznált anyagok szigorúan megfeleltek az előírt szabványoknak, mindenütt gresslapok a falakon mosható falfesték, és ami a váró különlegességét adja a bontott tégla burkolat is kapott egy lakkbevonatot hogy tökéletesen tisztán tartható legyen. A kiválasztott színek: csokoládébarna, capuccino, bézs és orgonalila. Varázslatos nyugalmat árasztanak. Az ajtók, ablakok diószíne éles barna kontúrjaival szépen tagolja a ritmusos színhatást.
Az egyik rendelőben használt capuccinofal és csíkozott-lakkozott wenge színű bútor a monokróm barnított tájképekkel elandalítják a fogorvos kezei közé került "áldozatot". A másik rendelő nőies orgonalilája és bézsszínű bútora egy szépészeti szalon hangulatát idézi, hiszen a cél úgyis az hogy szépüljön itt a páciens.
Hozzászólások