Jelenlegi hely

Vivre Black Friday 2019: eredmények és érdekességek

Vivre Black Friday 2019

2,6 milliárd forintnyi forgalom, kanapé és dekorációs képek az akció sztárjai

Négynapos idei Black Friday kampánya alatt több mint 90 ezer megrendelést regisztrált oldalain a Vivre online lakberendezési áruház összesen 2,6 milliárd forint értékben, mellyel megduplázta a tavalyi év ugyanezen időszakának forgalmát. Az akció slágerterméke egy kanapé és egy dekorációs képsorozat lett, utóbbiból összesen 2500 darabot rendeltek a Vivre vásárlói.



A Vivre Black Friday kampánya idén november 14. és 18. között zajlott. A vásárlói csúcsot a kedvezményes időszak első óráiban mérte a kereskedő vállalat, amikor egy időben több mint 42 ezer felhasználó böngészett a Vivre oldalain.



A kampány aranypillanata az első nap estéjén, az akció indítása után nem sokkal érkezett el, amikor egyetlen perc alatt 104 tranzakciót regisztráltak. A megrendelések 40 százalékát új vásárlók adták, és az átlagos kosárérték elérte a 26 ezer forintot.

„A múlt évhez képest megduplázódott idén a Vivre oldalain lebonyolított tranzakciók értéke, így bátran kijelenthetem, hogy a Black Friday hatalmas sikerrel zárult. Az egy időben mért 42 ezer fős látogatócsúcs és a jobb piaci láthatóság az új vásárlók által leadott rendelések nagy számával párosult, ami büszkeséggel tölt el bennünket” ‒ mondta el Iulian Veghes, a Vivre marketingvezetője.



A kampány legkeresettebb terméke egy kanapé volt, melyből a teljes készletet, több mint 100 darabot értékesítettek 16 perc alatt, míg az akció ideje alatt a legnagyobb darabszámban egy dekorációs képsorozat kelt el, ebből összesen 2500 darab lelt gazdára. A legmagasabb összegű rendelés értéke 825 ezer forint volt, míg a legdrágább megrendelt árucikk egy 330 ezer forintos sarok ülőgarnitúra lett. A legtöbb terméket a bútor, a fürdőszoba, a szőnyegek, valamint a konyha és étkezési kiegészítők kategóriákban értékesítették. A vásárlók 20 százaléka kanapét és más, nagyobb bútordarabot rendelt, míg 80 százalékuk kisebb lakberendezési tárgyakat és kiegészítőket választott.



Érdekesség, hogy a látogatók 72 százaléka a mobiltelefonjáról böngészte a Vivre oldalait, míg 28 százalékuk használt csak számítógépet a válogatáshoz. A megrendelések 26 százalékát, a tranzakciók értékének 34 százalékát hitelkártyával egyenlítették ki.

A legtöbb megrendelést Romániában (Bukarestben és Kolozsváron), Bulgáriában (Szófiában), Horvátországban (Zágrábban), Magyarországon (Budapesten) és Szlovéniában bonyolították, és már több mint 22 ezer, a Black Friday idején rendelt csomag úton van a vásárlókhoz.



A Vivre azon vásárlóira is gondolt, akik valamilyen oknál fogva nem tudtak élni a Black Friday nyújtotta lehetőségekkel, ezért november 21-én, csütörtökön új kedvezményeket találnak az oldalon a Vivre.hu látogatói. Az akció főszereplői minden kategóriában tervezők különleges dizájntermékei közül kerülnek ki, melyeket kedvező árakon kínál majd az online lakberendezési áruház.



A Vivre-ről
A Vivre Közép-Európa egyik vezető online lakberendezési és dekorációs webáruháza, amelynek tematikus kínálata 9 országban, Romániában, Bulgáriában, Csehországban, Görögországban, Horvátországban, Lengyelországban, Magyarországon, Szlovákiában és Szlovéniában érhető el. A 2012 áprilisában alakult vállalat mostanra több mint 3 millió sikeres megrendelést tudhat maga mögött. A vállalkozás nem egy szokványos kereskedő, inkább egy lakberendezési és dekorációs tanácsadó, mely szeretni való lakberendezési termékek széles választékát kínálja. A Vivre alakulása óta tartja magát ígéretéhez, mely szerint vásárlóinak olyan online felületet biztosít, ahol az egyéniségüknek és életstílusuknak megfelelő bútorokat és kiegészítőket találhatnak. A márka mottója, a „Home, lovely home” kifejezés annyit tesz, mint „Otthon, édes otthon”, amely arra kívánja ösztönözni vásárlóit, hogy olyan tárgyakkal vegyék körül magukat, amelyekhez szívesen hazatérnek.
A termékkínálatról bővebb információt a www.vivre.hu-n talál.

További cikkek hasonló témában

Konyhai munkalap ötletek

A konyha sarkalatos pontja a munkalap, hiszen a főzés előkészítése...

Puritán egyszerűség

Egy fárasztó nap után nincs is jobb, mint felfrissülni egy...

Húsvéti tojásfestési ötletek

Húsvét alkalmával szinte mindenhol festenek vagy díszítenek tojást...

Belső lépcsők
Belső kétszintes családi házak, lakások...

Hozzászólások